زمان جاری : دوشنبه 18 تیر 1403 - 2:10 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



کسب درآمد
تعداد بازدید 183
نویسنده پیام
yzsd آفلاین
Ersallis

ارسال‌ ها439
عضویت27 /11 /1393
آموزش بازاریابی با اینستاگرام

آیا می‌دانستید که افراد به‌طور میانگین ۲۱ دقیقه در روز را در اینستاگرام می‌گذرانند، در حالی که یک پنجم این زمان را به چک کردن ایمیل اختصاص می‌دهند؟

بازاریابی با اینستاگرام یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن مشتری است!

اینکه «مردم دوست ندارند در اینستاگرام به آن‌ها محصول معرفی شود» افسانه‌ای بیش نیست!

مردم همیشه دنبال فرصت‌های خوب، محصولات خوب و پیشنهادهای ویژه هستند که یکی از بهترین مکان‌های معرفی اینستاگرام است!

اگر بازاریابی با اینستاگرام را شروع نکرده‌اید، فرصت دیده شدن روزانه در موبایل افراد را از دست می‌دهید!

آیا می‌دانستید برای بازاریابی با اینستاگرام نیازی به موبایل، تبلت و حتی سیم‌کارت ندارید و می‌توانید با کامپیوتر این کار را انجام دهید؟

چند ماه پیش تصمیم گرفتم بازاریابی با اینستاگرام را شروع کنم. هنگامی که تعداد فالورهای اینستاگرام سایت مدیرسبز حدود ۱۰۰۰ نفر بود، حدود ساعت ۸ عصر پنجشنبه یک کوپن تخفیف در اینستاگرام گذاشتم و نوشتم فقط تا ۲۳:۵۹ امشب. یعنی آن کوپن فقط برای ۴ ساعت معتبر بود. فقط در آن ۴ ساعت چند میلیون تومان فروش ایجاد شد. اگر همین کار با ایمیل انجام می‌شد قطعا به این سرعت نتیجه نمی‌داد.

اگر اکانت اینستاگرام دارید، آیا اینستاگرام را بیشتر چک می‌کنید یا ایمیلتان را؟

روز به روز بازاریابی با ایمیل سخت‌تر می‌شود. البته منظورم این نیست که قدرتش را از دست داده یا باید کنار گذاشته شود. هنوز اصلی‌ترین روش ارتباط در بازاریابی اینترنتی همان ایمیل است. ولی اطلاع‌رسانی، جلب‌توجه مخاطب و بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی هر روز آسان‌تر می‌شود. دلیل آن است که رسانه‌های اجتماعی برای مخاطب خیلی بیشتر از سایت ما یا حتی ایمیل شخصی جذاب است.

تفاوت این دوره با دوره‌های دیگر:
۱. بازخورد مشتریان

ما در اتاق شرکت ننشسته‌ایم تا با جمع‌آوری مطالبی از اینترنت یک محصول آموزشی درست کنیم. ما چهار دوره کارگاه آموزشی بازاریابی با اینستاگرام برگزار کردیم و رضایت شرکت‌کنندگان بسیار بالا بود.

در هر کارگاه ده‌ها سوال از طرف مخاطبان پرسیده شد. تمام این سوالات را جمع‌آوری کرده‌ایم و محصولی باکیفیت بسیار بالا تولید کرده‌ایم که برای بازاریابی در ایران ۱۰۰ درصد کاربردی و مفید است. ما دقیقا می‌دانیم مهم‌ترین سوالات . دغدغه‌های مخاطبان ایرانی چیست و دقیقا به آن پرسش‌ها پاسخ داده‌ایم.

۲. کیفیت فیلم‌های آموزشی

نیم ساعت از این آموزش به کار عملی در محیط اینستاگرام اختصاص دارد. برای ارائه محیط اینستاگرام با کیفیت بالا از دوربین فیلمبرداری استفاده نکرده‌ایم، بلکه با فناوری و نرم‌افزار خاصی به صورت مستقیم از صفحه موبایل و تبلت هنگام کار فیلمبرداری شده تا محصول با بالاترین کیفیت ممکن ارائه شود. این روش همچنین سبب می‌شود حجم فیلم‌ها بسیار کم باشد درحالی که کیفیت خوبی دارد.

۳. چند آموزش جدید

در محتوای این فیلم آموزشی چند موضوع جدید اضافه کردیم که در کارگاه به آن پرداخته نشده بود. مثل افزودن متن فارسی روی عکس، برندسازی با اینستاگرام و …

۴. مدرس دوره

ما حدود ۷ سال است که به صورت تخصصی بر بازاریابی اینترنتی و آموزش آن متمرکز شده‌ایم. تا به حال بیش از ۳۲۰۰ نفر در کارگاه‌های تخصصی ما در زمینه بازاریابی آنلاین شرکت کرده‌اند. این عدد فقط مربوط به کارگاه‌های تخصصی است. هزاران نفر دیگر در همایش‌های قبلی ما مثل: کلیک‌های پولساز، آکادمی وب‌مسترها و … همایش‌هایی که در شهرهای مختلف برگزار شده شرکت کرده‌اند. بسیاری از مدرسان بازاریابی اینترنتی کارشان را از شرکت در کارگاه‌ها و دوره‌های مدیرسبز شروع کرده‌اند.

۵. محتوا در حد بهترین‌های جهان

ما در کارمان به صداقت اعتقاد داریم و مطمئنیم هیچ استراتژی‌ای برتر از صداقت نیست. با این دیدگاه تمام نکات و ترفندها را آموزش می‌دهیم. هیچگاه سعی نمی‌کنیم مطالب و ترفندهای عالی و دست‌اول را برای خودمان نگه داریم، چون خودمان هر روز در حال یادگیری هستیم.

مطالب این دوره را با چند دوره گران و پرفروش جهان مقایسه کردیم و سعی کردیم محصولی در رده جهانی تولید کنیم و در عین حال تمام مطالب کاملا محلی و کاربردی باشد.

صبر کنید، هنوز تمام نشده است!

با خرید این محصول دو جایزه هم دریافت کنید!

کتاب الکترونیکی «معرفی ۱۰ اپلیکیشن مکمل اینستاگرام» :

در این کتاب الکترونیکی، برنامه‌هایی را معرفی می‌کنیم که می‌تواند در بازاریابی با اینستاگرام به شما کمک کند. کار این برنامه‌ها از ساختن عکس‌های جذاب‌تر تا تحلیل فالوورهای اینستاگرام و ساختن فیلم برای اینستاگرام و … را شامل می‌شود.
کتاب الکترونیکی «۱۷ راه برای افزایش فالوئر اینستاگرام» :
در این کتاب الکترونیکی، روش‌هایی را مطرح می‌کنید تا بتوانید به سرعت فالوئرهای اینستاگرام را افزایش دهید. افزایش فالوور اینستاگرام یکی از کارهای کلیدی برای موفقیت در بازاریابی با اینستاگرام است.
دوره آموزش بازاریابی با اینستاگرام توسط سایت مدیرسبز تولید شده و با رضایت وبسایت مدیر سبز، در سایت همیار وردپرس قرار گرفته است.
زمان ارزشمند
تاریخچه آموزش
زمانهایی بود که میخواستیم یک مبحث را یادبگیریم به دنبال خرید کتاب میرفتیم، هر چقدر کتاب بزرگتر و ضخیم تر بود بنظر کامل تر میرسید و آن را انتخاب میکردیم، ولی اکنون همه ما ترجیح میدهیم برای یادگیری مثلا دیتابیس هم سراغ کتاب هایی برویم که نوشته باشد: یادگیری دیتابیس در ۲۴ ساعت
پکیج هایی با نشان زمان ارزشمند
در قسمت آموزش های همیار وردپرس هم این قانون در نظر گرفته شده است، ما تلاش میکنیم، یک آموزش را چندین بار با چند روش آموزشی مختلف اماده میکنیم تا بهینه ترین حالت در کمترین زمان و بالاترین بازدهی به وجود بیاید و معتقدیم که آموزش باید کوتاه باشد تا کاربران وقت و حوصله یادگیری داشته باشند، و معتقدیم زمان کاربران ما بسیار ارزشمند است.
دانلود بلافاصله پس از خرید
آموزش را در لحظه شروع کنید
یکی از علت هایی که ما پکیج های فیزیکی خود را علی‌رغم استقبال بسیار خوب کاربران به دوره های دانلودی تبدیل کردیم، این بود که کاربران بلافاصله بعد از خرید به آموزش ها دسترسی نداشتند و باید صبر میکردند تا پکیج ها به دستشان برسد، ولی در این سیستم جدید که اکنون پیش روی شماست شما بلافاصله بعد از خرید میتوانید پکیج آموزشی خود را دانلود نمایید و از همان لحظه آموزش و پیشرفت خود را شروع کنید.
آپدیت نامحدود و رایگان
در ضمن پس از خرید هر دوره، اگر ما هرگونه آپدیت یا جلسه ای اضافه نماییم به طور رایگان در پنل شما اضافه خواهد شد و قادر خواهید بود که جلسات جدید را دانلود نمایید. در ضمن مدت دانلود شما هیچ محدودیتی ندارد و بعد از خرید، در هر جا و هر زمان که خواستید میتوانید دوره را دانلود نمایید.
ژان بقوسیان
مدیرعامل شرکت مدیرسبز مدیر سایت مدیرسبز: پرمخاطب تریت سایت آموزش بازاریابی در ایران عضو هیات تحریریه مجلات موفقیت و خلاقیت نویسنده و مترجم بیش از 25 کتاب در زمینه بازاریابی و مدیریت مدرس و سخنران بیش از 400 کارگاه و همایش در سراسر ایران کارشناس رادیو اقتصاد در برنامه های مختلف متخصص بازاریابی اینترنتی در زمینه های ایمیل مارکتینگ، سئو، بهینه سازی نرخ تبدیل، بازاریابی با رسانه های اجتماعی و تبلیغ نویسی در وب
سرفصل‌ها
0 ساعت و 7 دقیقهجلسه یک
موبایل و روند رسانه‌های اجتماعی
0 ساعت و 10 دقیقهجلسه دو
تاریخچه اینستاگرام و نکاتی که می‌آموزیم
0 ساعت و 4 دقیقهجلسه سه
نکاتی در انتخاب نام کاربری
0 ساعت و 9 دقیقهجلسه چهار
پنج نکته در انتخاب عکس پروفایل
0 ساعت و 3 دقیقهجلسه پنج
کار عملی و آشنایی با قسمت‌های پروفایل
0 ساعت و 12 دقیقهجلسه شش
نکات ساخت اکانت و مشخصات پروفایل
0 ساعت و 6 دقیقهجلسه هفت
مدیریت چند اکانت اینستاگرام
0 ساعت و 2 دقیقهجلسه هشت
اتصال به رسانه‌های اجتماعی دیگر
0 ساعت و 3 دقیقهجلسه نه
کار عملی ارسال پست به فسی‌بوک و توییتر
0 ساعت و 4 دقیقهجلسه ده
کار با اینستاگرام در کامپیوتر
0 ساعت و 2 دقیقهجلسه یازده
کار عملی نصب اینستاگرام در کامپیوتر
0 ساعت و 4 دقیقهجلسه دوازده
نسخه وبی اینستاگرام و اتصال سایت به اینستاگرام
0 ساعت و 4 دقیقهجلسه سیزده
کار عملی با نسخه وبی اینستاگرام
0 ساعت و 6 دقیقهجلسه چهارده
محدودیت‌های اینستاگرام
0 ساعت و 6 دقیقهجلسه پانزده
نکاتی برای ارسال عکس‌های حرفه‌ای‌تر
0 ساعت و 9 دقیقهجلسه شانزده
هشتگ‌ها و نکاتی برای بهبود رتبه عکس‌‌ها در جستجو
0 ساعت و 6 دقیقهجلسه هفده
یافتن عکس و افزودن نوشته روی عکس با موبایل
0 ساعت و 5 دقیقهجلسه هجده
کار عملی ساخت عکس‌نوسته با موبایل
0 ساعت و 15 دقیقهجلسه نوزده
گیمیفیکیشن و ترفندهای بازاریابی با گیمیفیکیشن
0 ساعت و 11 دقیقهجلسه بیست
پنج روش بازاریابی با اینستاگرام
0 ساعت و 6 دقیقهجلسه بیست و یک
روش‌های برندسازی با اینستاگرام
0 ساعت و 8 دقیقهجلسه بیست و دو
تحلیل رفتار کاربران اینستاگرام و بهبود عملیات بازاریابی
ساعت و دقیقهکتاب الکترونیکی «معرفی ۱۰ اپلیکیشن مکمل اینستاگرام»
معرفی ۱۰ اپلیکیشن مکمل اینستاگرام
ساعت و دقیقهکتاب الکترونیکی «۱۷ راه برای افزایش فالوئر اینستاگرام»
افزایش فالوور اینستاگرام
سازگاری کامل
سازگاری کامل با همه سیستم عامل ها
اولین دوره های آموزشی ما در پکیج هایی بود که همگی با اتوران های چند رسانه‌ای و دارای قفل سخت افزاری بودند. آن ویژگی مشکلاتی داشت که یکی از آنها، کاربرانی که سیستم مک داشتند یا ازادکار بودند ( لینوکسی های عزیز) نمیتوانستند از این آموزش ها استفاده کنند. در آموزش های آنلاین دیگر چنین محدودیتی نیست و تمامی آموزش ها با فرمت استاندارد MP4 قابل دانلود هستند و دوستان عزیز در انواع سیستم ها مانند:

ویندوز

مک

لینوکس

میتوانند مشاهده نمایند.

سازگاری کامل با کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و موبایل
در ضمن دوستانی که در سفر میخواهند از آموزش های آنلاین خریداری شده‌ی خود استفاده نمایند، میتوانند علاوه بر لپتاپ بر روی تبلت یا موبایل خود نیز، فیلم های آموزشی را مشاهده نمایند :)

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 05:06
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
yzsd آفلاین
Ersallis

ارسال‌ ها439
عضویت27 /11 /1393
پاسخ : 2 RE آموزش بازاریابی با اینستاگرام

برچسب

آموزش بازاریابی با اینستاگرام آپدیت ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام دانلود ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام نرم افزار ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام نسخه جدید ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام بروزرسانی ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام اموزش ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام سریال نامبر ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام کد ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام دانلود رایگان ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام کتاب پی دی اف ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام دمو ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام پیش نمایش ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام نسخه رایگان ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام تصویر ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام درایور ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام اخرین نسخه ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام خواندن ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام کتاب الکترونیکی ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام ورژن جدید نرم افزار ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام اپدیت جدید نرم افزار ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام دانلود رایگان ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام پی دی اف نرم افزار ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام نسخه قدیمی نرم افزار ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام فیلم ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام اهنگ ,آموزش بازاریابی با اینستاگرام بازی ,اينستاگرام,مشاهده فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,نسخه جديد فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود اموزش بازار يابي با اينستاگرام,فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,فيلم اکشن اموزش بازار يابي با اينستاگرام,فيلم کمدي اموزش بازار يابي با اينستاگرام,فيلم قشنگ اموزش بازار يابي با اينستاگرام,فيلم جديد اموزش بازار يابي با اينستاگرام,فيلم هاي اموزش بازار يابي با اينستاگرام, پشت صحنه فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,تصاوير فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,بازيگر فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,تيتراژ فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,نقد فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,سوتي فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,فيلم قديمي اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم جذاب اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود زيرنويس اموزش بازار يابي با اينستاگرام,زيرنويس اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم هاليوودي اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم با کيفت720 اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم با کيفيت320 اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم با کيفيت پايين اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم با کيفيت بالا اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم کم حجم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم ايراني اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم هندي اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم امريکايي اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود فيلم آلماني اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود زير نويس انگليسي فيلم اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود زير نويس فارسي فيلم اموزش بازار خبار اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر اموزش بازار يابي با اينستاگرام,دانلود جديد ترين اخبار اموزش بازار يابي با اينستاگرام,اخبار جديد اموزش بازار يابي با اينستاگرام,بهترين اخبار اموزش بازار يابي با اينستاگرام,سايت اخبار اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر هاي اموزش بازار يابي با اينستاگرام,اخبار جديد اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر جديد درباره اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر توپ اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر تازه اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر واقعي اموزش بازار يابي با اينستاگرام,آخرين اخبار اموزش بازار يابي با اينستاگرام,آخرين خبر اموزش بازار يابي با اينستاگرام,آخرين خبر درباره اموزش بازار يابي با اينستاگرام,واقعه اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر تلخ اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر خوش اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر خنده دار اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر ناراحت کننده اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر داغ اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر هاي اين ماه اموزش بازار يابي با اينستاگرام,خبر هاي امروز اموزش بازار يابي با اينستاگرام,درباره

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 05:44
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش




پرش به انجمن :

این قسمت جهت تست وارد شده
Ersalis
این قسمت جهت تست وارد شده